Рекламні кампанії
Категорії конкурсу
K-1. Комплексні рекламні кампанії та програми, які складаються з двох та більше елементів різноманітних рекламних або маркетингових комунікацій (ТБ, принт, упаковка, радіо, Інтернет, BTL, PR і т.п.)
К-2. Рекламна серія: рекламні кампанія з 3-х та більше елементів будь-якої певної прямої рекламної комунікації (ТВ, принт, постери, радіо і т.п.)
Критерії оцінки роботи членами журі:
- Відповідність ідеї запропонованої кампанії заявленим цілям
- Якість реалізації
- Передбачувана ефективність
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
- при оплаті до 31.03.2007 – 75 у.о.
- при оплаті до 22.04.2007 – 100 у.о.
- при оплаті після 22.04.2007 – 150 у.о.
Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи.
В категорії К-1:
В презентації проекту необхідно:
- описати поставлені задачі кампанії
- описати запропоновану стратегію, креативні та комунікаційні рішення
- описати досягнуті результати кампанії
- описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги
Технічні вимоги до подачі робіт.
Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
текст шрифтом Arial;
телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
друковані оголошення, плакати, рекламні публікації у форматі JPEG, RGB;
радіо оголошення – в форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit
(на носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу)
Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки
Роботи в категорії К-2 подаються згідно з вимогами, які описані у відповідному конкурсі (тб, друк, радіо…). Загальна кількість елементів (макетів, роликів…) в одній рекламній серії не може перевищувати 7 (семи).
Телевізійна серія повинна бути записана на вибір у наступному вигляді:
1. З компресією: на CD або DVD диску
Відео: тільки формат MP4, кодеком DiVX версії не нижче 5.1.1
Потік даних (b.r.) - не нижче 7 Мб/с, размір кадру - 720 x 576
Звук: толькі формат MP3
Потік даних не нижче 128 Кб/с, дискретизація - від 44100 Hz, 16 біт, стерео
Всі ролики учасника записуються на один носій окремими файлами, назва яких прописується латинськими літерами (кирилицю - не використовувати!!). Назва файлів повинні бути не великими та по змісту співпадати з повною назвою роботи в заявці, наприклад: ролик "sugar" ("цукор") - файл "sugar.avi"
(на носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу)
Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки
2. Без компресії: на касеті Betacam SP або DVCam
Всі ролики учасника записуються на один носій через чорне поле не меньше 10 секунд, від початку касети черне поле - не меньше 30 секунд. (на носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу).
Друкована серія макетів представляється у вигляді кольорових роздруківок формату А4 (на зворотному боці аркушу слід вказати назву роботи та категорію конкурсу, не вказуючи (!) назву учасника)
Конкурсні аудіо роботи надаються у вигляді аудіо файлів: MP3, 48 kHz, 192 kbps
(файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю)
Конкурсні роботи направляються на адресу:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)
Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adfestival.com.ua) Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.
Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 30 квітня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року
|