Загальні правила

 

    
Київський Міжнародний Фестиваль реклами відкритий для рекламних та медіа агентств, дизайн та продакшн компаній, PR – агентств, інших участників рекламно-комунікаційного ринку, а також рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних участників з наступних країн: Австрія, Азербайджан, Албанія, Арменія, Білорусь, Болгарія, Боснія та Герцеговина, Венгрія, Греція, Грузія, Естонія, Ізраіль, Казахстан, Кіпр, Киргизія, Латвія, Ливан, Литва, Мальта, Македонія, Молдова, Польша, Румунія, Росия, Сербія, Словакія, Словенія, Таджикістан, Туркменія, Турція, Узбекістан, Україна, Фінляндія, Хорватія, Чехія, Черногорія.
 
При цьому конкурси Інтерактивної реклами, Ambient media та Медіа проектів відкриті для участників всіх країн.
 
До участі у конкурсній програмі КМФР-2007 допускаються роботи, які були розміщені в ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі (прийняті клієнтом) в період з січня 2006 року по квітень 2007 року включно, крім робіт, які вже брали участь у Київському Міжнародному Фестивалі реклами.
 
Строк реєстрації заявок, надання робіт – з 12 лютого по 22 квітня 2007 року.
 
Участь у Фестивалі можлива в різних формах:
  • акредитація представників на всі події Фестивалю та участь робіт в конкурсній програмі
  • тільки акредитація представників без участі конкурсних робіт
  • участь конкурсних робіт без акредитації представників
Вартість участі в залежності від обраної форми наведені у відповідному розділі.
 
Для участі у Фестивалі необхідно заповнити загальну реєстраційну форму, додавши до неї заявки на конкурси. Всі заявки обов’язкові до заповнення англійською мовою, передбачені також український або російський варіант заповнення заявок.
 
    
Реєстрація заявок на участь в конкурсах та на Фестивальну акредитацію, а також завантаження електронних версій робіт відбувається безпосередньо на офіційному сайті КМФР.
 
Увага! Всі ТВ, радіо та графічні роботи повинні додатково мати переклад текстів на англійську мову.
 
Оплата участі у Фестивалі відбувається на розрахунковий рахунок організатора Фестивалю (або його офіційного представника) на основі виставлених рахунків. Докладніше про порядок оплати участі у Фестивалі див. відповідний розділ.
 
Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі у конкурсі не допускаються.
 
Конкурсні роботи, які дійшли в Оргкомітет Фестивалю, не повертаються.
 
Роботи можуть бути використані організаторами Фестивалю з метою популяризації Фестивалю.
 
Учасник Фестивалю гарантує дотримання авторських прав (легальне використання музики, фото, текстів і т.п.) в присланих на конкурси роботах, та зобов’язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно.
 
Переможці та призери Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи для реклами та популяризації особистої творчості.

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету відбувається за рахунок відправника.
 
Адреса Оргкомітету:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, кв.24
(код воріт - 160, код під'їзду - 137)
 
Отримувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості отримувача приватну особу - Тетяну Андрос).
 
Про факт відправлення робіт необхідно повідомити на e-mail: festival@adfestival.com.ua