Журі

 

Офіційна конкурсна програма 8-го КМФР поділяється на 8 частин і складається з 15 конкурсів.
 
I    Конкурси, які оцінюються Великим та Креативним журі КМФР:
  • Телевізійна реклама та реклама в кінотеатрах.
  • Друкована реклама (рекламні макети в пресі).
  • Постери для зовнішньої реклами та плакати.
  • Радіореклама.
  • Рекламна фотографія.
II    Конкурси, які оцінюються Журі дизайнерів КМФР:
  • Графічний дизайн та POS-матеріали.
  • Етикетка та упаковка.
III    Конкурси, які оцінюються Журі художників-архітекторів КМФР:
  • Вивіски, рекламні конструкції, транзитна реклама.
  • Експозиційний дизайн.
IV    Конкурс, який оцінюється Інтерактивним журі КМФР:
  • Інтерактивна реклама.
V    Конкурс, який оцінюється Медіа-журі КМФР:
  • Медіа-проекти.
VI    Конкурси, які оцінюються Журі рекламних кампаній КМФР:
  • BTL та DM проекти.
  • Альтернативна реклама та ambient media.
  • Рекламні кампанії, інтегровані маркетингові комунікації.
VII    Конкурси, які оцінюються PR Журі КМФР:
  • PR проекти.
VIII    Журі преси КМФР оцінює конкурси ТВ-реклами, Друкованої реклами та Постерів для зовнішньої реклами та визначає дві кращі роботи: Приз преси для ТВ та Приз преси для Принта.


Бонусна програма КМФР:

  • Конкурс рекламної пародії та гумору в рекламі оцінюється Великим журі КМФР.
 

Пиво Фестивалю