BTL и DM проекти

 

Партнер конкурсу

 
Категорії конкурсу
  • В-1. Акції по стимулюванню збуту, продажу (семплінги, розіграші призів, демонстрації переваг і т.п.).
  • В-2. Організація заходів та спонсорство подій (event-marketing, свята, конференції, семінари, презентації і т.п.).
  • B-3. Пряма пошта, програми телефонного маркетингу, маркетинг баз даних, дистанційна торгівля та інші проекти DM.
  • В-4. Інтегрована BTL-кампанія.
 
Критерії оцінки роботи членами журі:
  • Оригінальність рекламної ідеї, стратегічне планування.
  • Якість реалізації.
  • Результативність проекту.
 
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
  • при оплаті до 31.03.2007 – 50 у.о.
  • при оплаті до 22.04.2007 – 70 у.о.
  • при оплаті після 22.04.2007 – 100 у.о.
Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи.
В презентації проекту необхідно:
  • описати поставлені задачі та цілі;
  • описати запропоновані для реалізації рішення, прийоми та засоби комунікації;
  • описати досягнуті результати проекту, кампанії;
  • описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемоги.
 
Технічні вимоги до подачі робіт
 
Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
  • текст шрифтом Arial;
  • телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
  • друковані оголошення, плакати, рекламні публікації у форматі JPEG, RGB;
  • радіо оголошення – в формате WAV, 44100 Hz ,16 bit;
  • на носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу.
Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки
 
 
Носії направляються на адресу Оргкомітету:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)
 
Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adfestival.com.ua)

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.


Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 30 квітня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року

Пиво Фестивалю