Програма заходів
30 травня, зали Кіноцентру "Зоряний"
31 травня – 1 червня (10-00 – 19-00)
2 червня (10-00 – 16-00)
-
EPICA Awards, the 2005 winners presentation, Andrew Rawlins, президент EPICA Awards, Париж;
-
Media Innovation. The original use of media from EPICA Awards, Andrew Rawlins, президент EPICA Awards, Париж;
-
Golden Drum festival presentation, Jure Apih, президент рекламного фестивалю Golden Drum, Любляна;
-
Golden Hammer festival presentation, Ingrīda Krīgere, Golden Hammer director, Рига;
-
Московський Міжнародний Фестиваль Реклами, Олена Наришкіна, генеральний директор, Москва;
-
New York Festival presentation, Хрісто Кафтанджиєв, Софія;
-
Golden Award Montreux presentation, Хрісто Кафтанджиеє, Софія;
-
Cannes Lions festival presentation, Ірина Кузнєцова, офіційний представник фестивалю в Україні, Київ;
-
Effie Awards Ukraine presentation, Казбєк Бєктурсунов, виконавчий директор Effie Awards Ukraine, Київ;
-
Медіа споживання у Росії й на Україні: 100 років разбіжностей, Михаїл Димшиц, генеральний директор "Дымшиц и партнеры", голова журі рекламодавців, Москва;
-
Придумав ідею? Тепер прив’яжи рекламу до бренду!, Маргарита Васильєва, директор консалтингової фірми "Паприка брэндинг", Санкт-Петербург;
-
Рушійні сили вірусного маркетингу, Андрій Надеін, головний редактор журналу "Рекламные Идеи", Санкт-Петербург;
-
Тенденції розвитку креативної фотографії, Paul Foster, European Deputy Director of Photography for Getty Images, Лондон;
-
To kill or not to kill? Offensive content in advertising, Gediminas Juskys, креативний директор DDB Vilnius, Вільнюс;
-
How To Do Great Print Advertising, Duarte Pinheiro de Melo, креативний директор FCB Lisbon, голова Головного журі 7-го КМФР, Лісабон;
-
Мої найгірші рекламні ролики, Ярослав Чеважевський, Ярче, Москва, Росія;
-
PR і маркетинг як чума XXI століття, Майстер-клас Дмитрія Бикова, поета, прозаїка, публіциста, критика, креативного редактора газети "Собеседник", ведучого програми "Времечко" на НТВ, керівника проекту "Профиль-Украина", Москва;
-
Як любити Замовника: 11 позицій, Андрій Логвін, студія ЛОГВИНDESIGN, голова журі дизайнерів 7-го КМФР, Москва;
-
майстер-клас студії Direct Design, Леонід Фейгін та Дмитрій Перишков, Москва;
-
Дитячий маркетинг. Впадати у дитинство можна розумно або як достукатися до юних споживачів. Міні-конференція про способи просування міні-брендів. Організатор агенція Kidnapping, Київ;
-
АнтиМультяшна реклама – весело й ефективно. Як використовувати флеш-анімацію у просуванні продукту, Натал’я Овчиннікова, директор з розвитку студії "Антимульт", Москва;
-
Состав. ру представляє: Розум та почуття. Подвійне проникнення. Самвел Аветисян, партнер маркетингової компанії Архидея, Москва;
-
Disruptive ideas and how to sell them, Zeke Tastas, Креативний директор, Scholz and Friends Stockholm, Швеція;
-
It is not creative unless it sells: Examples of the most effective advertising campaigns in the World. Based on EFFIE winning campaigns from US, Europe and Asia , Hando Sinisalu, управляючий партнер компанії Best-marketing, головний редактор журналу Baltic Marketing&Advertising;, Таллінн;
-
" Джинс та Новий Джинс – завжди на крок попереду!", Василь Лацаніч, директор по маркетингу, UMC, Київ;
-
Три ідеї – три бізнеса. Виведення на ринок видавничого проекту, аутдор компанії, ПР агенції. Доповіді з обговоренням. Організатор – діловий щотижневик "Контракты", Київ;
-
Куди подівся креатив, Кирил Смирнов, виконавчий директор ADC Росія, Москва;
-
Технології прямих трансляцій для розширення цільової аудиторії подій, Борис Панченко, Монолог, Київ;
-
Купити дешевше ніж вкрасти. Правові відносини при використанні фотозображень. Обмін думками, досвідом та знаннями. Організатор – Фотоартбанк, Київ;
-
Критерії оцінювання ефективних веб-рішень, Максим Гаєв, керівник WorldWebStudio, член інтернет-журі КМФР, Київ;
-
Майстер-клас Пьєра Еммануеля, strategic planning director "ADVANTAGE" Russia, Москва;
-
Секція-семінар Медична реклама: ресурси ринку, етика, креатив. Організатори секції ВД Моріон та РА Марсмедиа, Київ;
-
Інтернет-форум "Інтернет – сьогодні чи завтра?". Заявлені спікери: Ерез Бахат "Ukr.net", голова інтернет-журі КМФР, Дмитрій Яшкін "Internet Expert", Дмитрій Лисюк "Gemius";
-
Реклама на радіо – ефективно..??!, Іван Суворов, президент ГК "АГНИ", генеральний продюсер радіо "Милицейская волна", Москва, Росія;
-
Журналісти й піарщики: діалог понад бар’єрами. Круглий стіл. Основні теми для обговорення: Як піарщики використовують журналістів? Чи використовують журналісти піарщиків? Що таке "джинса" та як з нею боротися? Чи можливе взаємовигідне співробітництво? Шляхи оптимізації. Учасники: журналісти, медіа-експерти, піарщики, політичні консультанти. Організатор – ВД КоммерсантЪ-Украина, Київ;
-
Реклама у кінотеатрах: 5 проблем та їх рішення, Анатолій Касянєнко, директор зі стратегічного розвитку й продажам агенції SCG-Carmen, Київ, Павєл Шиловський, генеральній директор Кармен Медиа, Москва;
-
Майстер-клас Adri Ulfman, голови медіа-журі КМФР, регіонального менеджера у Центральній й Східній Європі, Скандинавії й Нідерландах, Zenith Optimedia, Нідерланди;
-
It's Not Rocket Science or how to make your client want to buy great creative work. A subjective view on how to convince a client to fall in love with the work you have presented, András Simon, Креативний директор, CEO/Partner, BBDO Budapest, Угорщина.
Список семінарів постійно оновлюється!
(Почасова програма очікується найближчим часом)
2 червня
|