Киевский международный фестиваль рекламы
/ Журі / Журі преси / Jure Apih

Jure Apih

Вперше отримав визнання на початку 70-х як креативний директор Studio Marketing Delo, першої справжньої рекламної агенції у колишній Югославії. Пізніше працював головним редактором Telex, передового щотижневого передовом журналі новин. Після політичного втручання видання змушене було припинити існування. На початку 80-х видання відновило свою діяльність під назвою Media Marketing (пізніше перейменовано на Marketing Magazine), ставши найпершим спеціалізованим маркетинговим журналом в Югославії. Після встановлення на початку 90-х демократії та незалежності Словенії, Jure Apih стає членом правління найбільшої національної газети та видавничого дому Delo. З червня 2001 по вересень 2004 року Apih був головою правління директорів.
 
З 70-х був членом рекламних та маркетингових професійних організаціях, і в 1993 році ініціював створення рекламного фестивалю Нової Європи Golden Drum, президентом якого є і на даний момент.
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ!

ОФІЦІЙНИЙ НАПІЙ
Головні
медіа партнери
 
World Web Studio