Василь Лацанич
Маркетинг Директор, Заступник Генерального Директора (Київ, Штаб-Квартира).
Жовтень 2005 – сьогодні, UMC, Київ.
- Маркетингові Комунікації – Стратегії, Планування, Виконання.
- Керування Зв’язками з Абонентами – Стратегії, Планування, Виконання.
- Бізнес Аналітика і Планування – Аналітика, Стратегії, Планування.
- Розробка Нових Продуктів – Стратегії, Планування, Виконання.
- Заступник Генерального Директора.
Директор з Клієнтського Обслуговування, (Київ, Штаб-Квартира).
Серпень 2004 – Вересень 2005, All Motion, Київ.
Створення і розвиток служби обслуговування клієнтів в BTL/Event Агентстві.
Генеральний Директор, (Київ, Український підрозділ).
Лютий 2004 – Серпень 2004, Система Медіа, Київ.
Керування будівництвом в Україні медіа-холдинга в рамках россійської ФПГ АФК "Система" і її дочірнього підприємства "Система Масс Медіа".
Маркетинг Менеджер, (Київ, Штаб-Квартира).
Листопад 2001 – Січень 2004, UMC, Київ.
Планування і виконання всіх маркетингових и рекламних кампаній.
Маркетинг Менеджер Сибірського Регіону, (Новосибірський Головний Офіс).
Травень 2000 – сьогодні, Coca-Cola Bottlers Siberia, Новосибірськ.
Управління маркетинговою діяльністю компанії в Сибірському регіоні (2 заводи і 18 центрів продажу).
Маркетинг Менеджер, (Красноярський Головний Офіс).
Травень 1999 – Травень 2000, Coca-Cola Krasnoyarsk Bottlers, Красноярськ.
Розробка стратегічних маркетингових планів та стандартів, організація, виконання та оцінка маркетингової діяльності як на стратегічному, так і на базовому рівнях.
Менеджер Розвитку Каналів Продажу, (Київський Головний Офіс).
Серпень 1998 – Травень 1999, Coca-Cola Beverages Ukraine Ltd., Київ.
Розробка стратегічних програм для розширення можливостей торгівлі у різних Торгових Каналах (Гастрономи, Навчання, Ринки, Кіоски, Гуртовики і т.п).
Директо Філії, (Івано-Франківська Філія). Квітень 1997 – Серпень 1998, Coca-Cola Amatil Ukraine Ltd., Iвано-Франківськ. Організація ефективної торгової та дистрибутивної структури (Філії).
Липень 1996 – Квітень 1997, Coca-Cola Amatil Ukraine Ltd., Львів.
Організація маркетингової діяльності Львівської Філії та Західно-Українського Регіону; розробка рекламної стратегії; координація замовлень, встановлення та експлуатації об”єктів зовнішньої реклами та внутрішніх матеріалів і обладнання для мерчендайзингу (POS).
|