Киевский международный фестиваль рекламы
/ Бонусна програма / Конкурс рекламной пародії та гумору в рекламі

Конкурс рекламної пародії та гумору в рекламі

Категорії конкурсу

Н-1. Рекламна пародія та карикатура на реально існуючі бренди та їх рекламу (ТВ, радіо, принт)
Н-2. Гумористична реклама «вигаданих» брендів, смішні картинки на рекламні теми, колажі і т.п.

Критерії оцінки роботи членами журі:

- Оригінальність рекламної ідеї
- Якість втілення задуму

Технічні вимоги до подачі робіт.

Роботи в категорії Н-1 подаються згідно з вимогами, які описані у відповідному конкурсі (тб, друк, радіо…).

Телевізійні роботи повинні бути записані на вибір:

1. З компресією:    на CD або DVD диску
Відео: тільки формат MP4, кодеком DiVX версії не нижче 5.1.1 
Потік даних (b.r.) - не нижче 7 Мб/с, размір кадру - 720 x 576
Звук: толькі формат MP3 
Потік даних не нижче 128 Кб/с, дискретизація - від 44100 Hz, 16 біт, стерео
Всі ролики учасника записуються на один носій окремими файлами, назва яких прописується латинськими літерами (кирилицю - не використовувати!!). Назва файлів повинні бути не великими та по змісту співпадати з повною назвою роботи в заявці, наприклад: ролик "sugar" ("цукор") - файл "sugar.avi"
(на носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу)
2.    Без компресії:     на касетах Betacam SP або DVCam
Всі ролики учасника записуються на один носій через чорне поле не меньше 10 секунд, від початку касети черне поле не меньше 30 секунд.
(на носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу).

Конкурсні друковані матеріали надаються у вігляді:

- двох кольорових роздруківок формату А4
(на зворотному боці аркушу слід вказати назву роботи та категорію конкурсу, не вказуючи (!) назву учасника)
- файлу формату TIFF на CD , 200 dpi , CMYK,
довша сторона не повинна перевищувати 40 см,
назва файлу повинна відповідати назві роботи в заявці
(на носії повинні бути вказані учасник, назва роботи, код категорії конкурсу)

Окрім цього, для електронного каталогу фестивальних робіт та on - line оцінки журі надаються електронні версії робіт у вигляді файлів формату *.jpg, *.gif:
- мале зображення (preview) – шириною не більше 200 пікселів,
- велике – шириною не більше 500 пікселів, розподільна здатність 72 dpi, RGB
(ці файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю).

Конкурсні аудіо роботи повинні бути записані на CD-диск або прислані по домовленості з Оргкомітетом по електронній пошті.
Вимоги до аудіо файлу: MP 3 48 kHz , 192 kbps
(на носії повинні бути вказані учасник, назва роботи, код категорії конкурсу).

Роботи в категорію Н-2 подаються згідно вимогам надання друкованих матеріалів (див. вище).

Конкурсні роботи направляються на адресу Оргкомітету:
Україна, 01004, Київ, вул. Червоноармійська, 18, кв.7 (код 247)
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами

Одержувач* : Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос).
Про факт відправлення робіт необхідно сповістити по e-mail: festival@adfestival.com.ua

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.

Термін реєстрації заявок, надання робіт - до 22 квітня 2006 року.

Термін оплати участі – до 15 травня 2006 року.

 

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ!

ОФІЦІЙНИЙ НАПІЙ
Головні
медіа партнери
 
World Web Studio