Головні медіа-партнери




НОВИНИ
11-02-2008 14:15
Новинки в конкурсній програмі 9-го КМФР

Оргкомітет КМФР на основі досвіду проведення попередніх проектів, а також враховуючи сучасні віяння світового фестивального руху, вніс корективи в конкурсну програму 9-го КМФР.

Зміни наступні:

  • - Конкурсів «Експозиційного дизайну» та «Рекламних конструкцій», а також спеціального журі архітекторів на КМФР більше немає. Замість них є конкурс Outdoor&Indoor дизайну, який оцінює журі дизайнерів. До складу цього журі входять дизайнери, що мають досвід роботи з об'ємними конструкціями та інтер'єрами. Оргкомітету КМФР не вдалося підібрати відповідники до слів Environmental design українською та російською мовами (так само як і до абревіатури BTL), тому конкурс отримав назву англійською
  • - Транзитну рекламу об'єднано з конкурсом постерів і плакатів. Цей конкурс оцінюватиме Креативне (головне) журі КМФР.
  • - Бонусного конкурсу «Гумор в рекламі та рекламна пародія» більше не існує. Останнім часом якість поданих на конкурс робіт невпинно погіршувалась. Знайти переможців ставало все складніше, і минулого року їх на фестивалі зовсім не виявилось, а нагороджувати відверто погані роботи не входить до правил КМФР. Можливо, рекламні пародії ще матимуть попит, але вже в іншому форматі (наприклад, в таборі рекламістів AdDrive), а не на КМФР.
  • - Конкурс альтернативної реклами (нетрадиційних та ambient медіа) став однією з категорій конкурсу Медіа-проектів, а його оцінку передано Медіа-журі КМФР.
  • - На фестивалі з'явився новий конкурс «Корпоративний фільм» в офіційній програмі і, відповідно, новий склад журі - Кіно-журі, до складу якого ввійдуть переважно представники продакшн-студій.
  • - Крім того, змінились категорії практично всіх конкурсів КМФР: деякі з них об'єднано, деякі, навпаки, виділено в самостійні номінації. Ці корективи зроблено для того, щоб якось збалансувати конкуренцію, іншими словами, - підрівняти кількість робіт в кожній з цих категорій на основі попереднього досвіду подачі конкурсних робіт.
Всі зміни конкурсної програми зроблено з однією головно метою - заради добробуту людства, тобто Вас, дорогі учасники КМФР.

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Партнер номінації "Зірки в рекламі"
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua