Медіа-проекти
Категорії конкурсу

М-1. Медіа-вирішення для електронных СЗМІ та кіно (телебачення, радіо, інтернет, кінематограф і т.і.)
М-2. Медіа-вирішення для друковані видань, транспорту та зовнішньої реклами
М-3. Спеціальні події, спонсорство, акції
М-4. Нетрадиційні та ambient медіа
M-5. Інтегровані медіа вирішення
М-6. Влучення в цільову аудиторію

Критерії оцінки роботи членами журі

Категорії М-1 та М-2:  Оцінюється новаторський підхід у використанні традиційних медіа.

Категорія М-3:  Оцінюється новаторський підхід у використанні спеціальних подій.

Категорія М-4:  Оцінюється оригінальність рекламної ідеї та якість втілення задуму.

Категорія М-5:  Оцінюється новаторський підхід у використанні двох та більше медіа для досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії.

Категорія М-6:  Оцінюється глибина аналізу та розуміння ролі бренду і медіа в житті конкретних груп споживачів з урахуванням їх потреб, стилю життя, цінностей та інтересів.

Розглядаються такі цільові аудиторії:
  • Підлітки
  • Вузька, спеціалізована цільова аудиторія
  • Жінки
  • Чоловіки

Вартість участі  

Оплатадо 31.03.2008до 25.04.2008після 25.04.2008
Вартість участі однієї роботи в конкурсі 70 у.о. 100 у.о. 125 у.о.


Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи всеіх категорій, крім М-4

В презентації проекту необхідно:

- описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією – максимум 150 слів,
- описати медіа-рішення – максимум 250 слів,
- описати досягнуті результати кампанії – максимум 200 слів,
- описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемоги – максимум 150 слів.

В конкурсну категорію М-4 подаються презентації, рекламні пропозиції про нестандартні рекламоносії, нові форми або методи рекламної комунікації.

Технічні вимоги до подачі робіт


Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
  • текст шрифтом Arial;
  • телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
  • друковані оголошення, плакати, рекламні публікації  у форматі JPEG, RGB;
  • радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit
На носії  повинні бути вказані: назва учасника, назва роботи, код категорії конкурсу

В конкурсну категорію М-4 допускается подавать работы в произвольном виде, предполагающем возможность оценить конкурсную работу членами жюри.

Передача робіт

Конкурсні роботи направляються на адресу:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24 (код воріт - 579, код під’їзду - 137) 

Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос

Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з вимогами, на FTP сервер Фестивалю. Для отримання доступу необхідно після заповнення конкурсної заявки надіслати запит на festival@adfestival.com.ua

Пересилка (доставка) робіт здійснюється за рахунок відправника.

Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 25 квітня 2008 року
- надання робіт - 30 квітня 2008 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2008 року

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Головні медіа-партнери




© Copiright Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua