Рекламні кампанії
Категорії конкурсу

К-1. Комплексні рекламні кампанії та програми, які складаються з двох та більше елементів різноманітних рекламних або маркетингових комунікацій (ТБ, принт, упаковка, радіо, Інтернет, BTL, PR і т.п.)
К-2. Рекламна серія: рекламні кампанія з 3-х та більше елементів будь-якої певної прямої рекламної комунікації (ТВ, принт, постери, радіо)

Критерії оцінки роботи членами журі:
  • Відповідність ідеї запропонованої кампанії заявленим цілям
  • Якість реалізації
  • Передбачувана ефективність
Вартість участі


Оплатадо 31.03.2008до 25.04.2008після 25.04.2008
Вартість участі однієї роботи в конкурсі 85 у.о. 120 у.о. 150 у.о.

Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи в категорії К-1 

В презентації проекту необхідно:

  • описати поставлені задачі кампанії
  • описати запропоновану стратегію, креативні та комунікаційні рішення
  • описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги
Технічні вимоги до подачі робіт

Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:

  • текст шрифтом Arial;
  • телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
  • друковані оголошення, плакати, рекламні публікації  у форматі JPEG, RGB;
  • радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit

На носії  повинні бути вказані: назва учасника, назва роботи, код категорії конкурсу.

Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з вимогами, на FTP сервер Фестивалю. Для отримання доступу необхідно після заповнення конкурсної заявки надіслати запит на festival@adfestival.com.ua

Для регистрации участия серии работ (макетов, роликов) в категории К-2, на сайте Фестиваля необходимо заполнить единую заявку на всю серию с указанием в названии используемого медиа (в скобках).

Загальна кількість елементів (макетів, роликів…) в одній рекламній серії не може перевищувати 7 (семи).

Роботи в категорії К-2 подаються згідно з наступними вимогами:

Телевізійна серія подається у вигляді:

файлу формату MP4, кодек DiVX версія не нижче 5.1.1, потік даних (b.r.) - не нижче 7 Мб/с, размір кадру - 720 x 576, звук у форматі MP3 (потік даних не нижче 128 Кб/с, дискретизація - від 44100 Hz, 16 біт, стерео)

Всі ролики учасника записуються на один носій (CD або DVD диск) окремими файлами.
На носії повинні бути вказані назва учасника, коди категорій конкурсу, назви робіт та відповідних файлів, назви яких прописуються латинськими літерами (кирилицю - не використовувати!). 

Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з вимогами, на FTP сервер Фестивалю. Для отримання доступу необхідно після заповнення конкурсної заявки надіслати запит на festival@adfestival.com.ua

Друкована серія подається у вигляді кольорових роздруківок формату А4

На зворотному боці аркушу слід вказати назву роботи та категорію конкурсу, не вказуючи (!) назву учасника.

Аудіо роботи подаються у вигляді аудіо файлів: MP3, 48 kHz, 192 kbps

Файли передаються на e-mail festival@adfestival.com.ua з інформацією про назву учасника, коду категорії конкурсу та безпосередньо назви серії.

Передача робіт

Конкурсні роботи направляються на адресу:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24 (код воріт - 579, код під’їзду - 137) 

Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос

Пересилка (доставка) робіт здійснюється за рахунок відправника.

Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 25 квітня 2008 року
- надання робіт - 30 квітня  2008 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2008 року

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Головні медіа-партнери




© Copiright Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua